Att få fira påsk med familjen är alltid trevligt och uppskattat. Detta år blev det på stugan på Åland. Jag åkte till stugan några dagar innan resten av familjen kom. De första dagarna där var riktigt trevliga med bra väder om än inte så himla varmt. Jag hade köpt med mig en stor mängd små…

